Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cechy części

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

Alternator z liniowym czujnikiem pozycyjnym (LPS)

Czujniki pozycyjne to małych rozmiarów, niepozorne urządzenia. Ich praca ma wpływ na wydajność, skuteczność oraz bezpieczeństwo. Dlatego też z pewnością nie warto oszczędzać na czujnikach położenia liniowego. Lepsze rozwiązania gwarantują bowiem zarówno większą dokładność pomiaru, jak i odporność na różnego rodzaju zakłócenia, o które nie trudno w ciężkich warunkach pracy w samochodach.

Alternator z ochroną przed przepięciem

Typ alternatora w którym jest, lub nie zostało zastosowane zabezpieczenie przed przepięciem. Zazwyczaj przepięcie spowodowane odłączeniem obciążenia i dużego poboru prądu, np. dodatkowych świateł halogenowych lub wyciągarki samochodowej.

Przejdź do naszego sklepu z częściami samochodowymi iParts.pl
Przejdź do sklepu

Alternator z opornikiem

Opornik w alternatorze, a dokładnie w regulatorze napięcia połączonego z alternatorem, to innego rodzaju czujnik, dzięki któremu zapala się kontrolka informująca o zużytych szczotkach alternatora.

Alternator z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej

Alternator wyposażony, lub nie, w czujnik prędkości obrotowej, czyli w hercomierz wyskalowany w obr/min. Dzięki temu czujnikowi podawany jest sygnał do komputera pojazdu, a następnie na zegar pokazujący aktualne obroty silnika.

Alternator z regulatorem elektromechanicznym

Wielofunkcyjny regulator napięcia to urządzenie elektroniczne, służące do automatycznego regulowania i utrzymywania napięcia na stałym poziomie wytwarzanego przez alternator. Dzięki regulatorowi, utrzymywane jest stałe napięcie pomimo zmian prędkości obrotowych silnika, czy uruchomionych podzespołów elektrycznych w pojeździe.

Alternator z regulatorem tranzystorowym

Wielofunkcyjny regulator napięcia to urządzenie elektroniczne, służące do automatycznego regulowania i utrzymywania napięcia na stałym poziomie wytwarzanego przez alternator. Dzięki regulatorowi, utrzymywane jest stałe napięcie pomimo zmian prędkości obrotowych silnika, czy uruchomionych podzespołów elektrycznych w pojeździe.

Aluminiowe tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe z aluminium zostały wymyślone w Polsce - wykonane są ze stopu aluminium zbrojonego cząsteczkami węglika krzemu. Dzięki zastosowaniu aluminium tarcze są lżejsze, a co za tym idzie wpływają w pewnym stopniu na zużycie paliwa podczas jazdy.

Aluminium

Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.

Amortyzator gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Amortyzator olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze