Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelki automatycznej skrzyni biegów

Uszczelnianie FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Uszczelnianie CORTECO CORTECO
Uszczelnianie ELRING ELRING
Uszczelnianie REINZ REINZ
Uszczelnianie SWAG SWAG
Uszczelnianie VAICO VAICO
Uszczelnianie TOPRAN TOPRAN
Uszczelnianie NTY NTY
Uszczelnianie AJUSA AJUSA
Uszczelnianie FEBEST FEBEST
Uszczelnianie TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Uszczelnianie BLUE PRINT BLUE PRINT
Uszczelnianie DR.MOTOR DR.MOTOR
Uszczelnianie DT DT
Uszczelnianie GLASER GLASER
Uszczelnianie JP GROUP JP GROUP
Uszczelnianie KRAFT AUTOMOTIVE KRAFT AUTOMOTIVE
Uszczelnianie MAL? MAL?
Uszczelnianie MAXGEAR MAXGEAR
Uszczelnianie METALCAUCHO METALCAUCHO
Uszczelnianie MEYLE MEYLE
Uszczelnianie OEM OEM
Uszczelnianie PAYEN PAYEN
Uszczelnianie TRISCAN TRISCAN
Uszczelnianie VIKA VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

404 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 10 2055
niedostępny
0 (0)
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 2055
Grubość [mm]:  34,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  48,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  245,0
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Ciężar [kg]:  0,2
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Do 100 dni na zwrot
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 10 4669
niedostępny
0 (0)
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4669
Grubość [mm]:  3,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  11,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  17,5
Materiał:  FKM (kauczuk fluorokarbonowy)
Ciężar [kg]:  0,001
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8550 10082
niedostępny
0 (0)
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10082
Lokalizacja w aucie:  Os napędowa
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  52
Wysokość 1 [mm]:  6
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
MEYLE
0 (0)
Kod produktu:
300 930 0019
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MEYLE
Kod:
300 930 0019
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Do 100 dni na zwrot
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 10 4904
niedostępny
0 (0)
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4904
Grubość [mm]:  8,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  64,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  75,0
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ciężar [kg]:  0,02
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
AJSA13
niedostępny
0 (0)
Producent części:
AJUSA
Kod:
AJSA13
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
AJSA30
niedostępny
0 (0)
Producent części:
AJUSA
Kod:
AJSA30
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
AJSA40
niedostępny
0 (0)
Producent części:
AJUSA
Kod:
AJSA40
Do 100 dni na zwrot
GLASER
0 (0)
Kod produktu:
P93345-01
niedostępny
0 (0)
Producent części:
GLASER
Kod:
P93345-01
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  58
Szerokość [mm]:  7
Do 100 dni na zwrot
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-3719
niedostępny
0 (0)
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-3719
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
CORTECO
0 (0)
Kod produktu:
49112692
niedostępny
0 (0)
Producent części:
CORTECO
Kod:
49112692
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  48
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  245
Wysokość 1 [mm]:  34,5
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
AJSA101
niedostępny
0 (0)
Producent części:
AJUSA
Kod:
AJSA101
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
AJSA29
niedostępny
0 (0)
Producent części:
AJUSA
Kod:
AJSA29
Do 100 dni na zwrot
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
1131950100
niedostępny
0 (0)
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1131950100
Do 100 dni na zwrot

Uszczelki automatycznej skrzyni biegów

Uszczelki samochodowe to gotowe osłony krawędzi od 0,5 mm do 19 mm. Tego typu elementy charakteryzują się tym, że nie wymagają spoiwa klejącego, aby spełniać swoją funkcję. Uszczelnienie dotyczy wielu newralgicznych podzespołów i systemów samochodowych, w tym również automatycznej skrzyni biegów. Wszelkie wycieki z przekładni pociągają za sobą masę problemów oraz są kosztowne w naprawie.

Uszczelki w samochodzie

Standardowe uszczelki zabezpieczają wnętrze samochodu przed dostawaniem się do niego wilgoci, zanieczyszczeń, a także hałasu. Stosuje się je również w innych obszarach samochodowych, w tym m.in. pod pokrywą zaworów, przy łączeniu miski olejowej i komory silnika czy też w kolektorze ssący i wydechowym. Uszczelnienie stanowi istotną barierę chroniącą najważniejsze systemy i podzespoły w samochodzie. Niestety, uszczelki samochodowe należą do tych elementów samochodu, do których wielu kierowców nie przywiązują większego znaczenia.

Najczęściej stosowanym rodzajem uszczelek, pod względem wykorzystywanego w nich tworzywa, są produkty gumowe. Mogą one mieć różną budowę i kształt. Plusem uszczelek gumowych jest duża odporność na szkodliwe ciecze i gazy. Komplet uszczelek gumowych wykonuje się z różnego rodzaju mieszanek, które są wysoce odporne na oddziaływanie mechanicznej, chemicznej, a także termiczne. W procesie produkcji uszczelek wykorzystuje się najczęściej gumę naturalną, kauczuk nitrylowy, neoprenowy, SBR, a także EPDM. Ponadto stosuje się także m.in. silikon, teflon, grafit i metale miękkie (np. miedź).

Uszczelka skrzyni biegów

Wokół automatycznej skrzyni biegów pojawiają się coraz to nowe mity dotyczące ich wysokiej awaryjności, a co się z tym wiąże również wysokich kosztów napraw. Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim regularny serwis oraz wymiany oleju. W innym wypadku mogą nas czekać wysokie koszty napraw. Bardzo ważne jest również, aby uszczelka skrzyni biegów była w dobrej kondycji technicznej, a więc, aby mogła spełniać swoją funkcję. Uwaga! Wielu producentów samochodowych skrzyń biegów nie zaleca wymiany oleju w przekładni. Jednak w tym przypadku należy się kierować zaleceniami fachowców i wymieniać olej w automatycznej skrzyni biegów co 50-60 tysięcy kilometrów.

Uszczelki automatycznej skrzyni biegów zapewniają szczelność połączeń w przekładni samochodowej, zapobiegając w ten sposób wyciekom z niej oleju przekładniowego oraz przedostawaniu się do wnętrza skrzyni biegów pyłu oraz wilgoci.

Typowe usterki uszczelek skrzyni biegów w samochodzie

W przypadku uszczelek skrzyni biegów najczęściej dochodzi do pęknięć i pojawiania się w nich dziur. Uszkodzenie mechaniczne uszczelki automatycznej skrzyni biegów pojawia się w wyniku nieprawidłowego montażu, stosowania nieodpowiednich lub kiepskiej jakości środków chemicznych, a także na skutek uszkodzenia elementów przekładni oraz awarii jednostki napędowej. Każda tłusta plama pod samochodem może być oznaką wadliwych uszczelek skrzyni biegów. Mogą również pojawiać się charakterystyczne odgłosy wycia dobiegające z układu.

Uszczelnienie skrzyni biegów może także ulec wysuszeniu lub utracić swoją elastyczność. Dzieje się tak na skutek gwałtownych zmian temperatury otoczenia, co prowadzi do utraty szczelności oraz wycieku oleju przekładniowego.

Popularni producenci uszczelek automatycznej skrzyni biegów

  • Meyle
  • Corteco
  • Febi Bilstein
  • Lemforder
  • Elring
  • SWAG
  • AJUSA
  • Original Imperium

W sklepie iParts.pl znajdziesz wysokiej klasy zestaw uszczelek automatycznej skrzyni biegów w najlepszej cenie rynkowej. Wszystkie dostępne produkty są fabrycznie nowe i zostały dostarczone przez czołowych producentów uszczelnień samochodowych na świecie.

Zapraszamy do iParts.pl po komplet uszczelek do automatycznej skrzyni biegów. Zapewniamy profesjonalną pomoc techniczną oraz szybką realizację zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie uszczelki występują w automatycznych skrzyniach biegów?

W skrzyniach automatycznych wykorzystywanych jest przynajmniej kilka rodzajów uszczelek. Są to elementy odpowiadające za uszczelnienie wału, obudowy skrzyni, przekładni, a także dziesiątki innych uszczelnień, które odgrywają bardzo istotną rolę w działaniu całego podzespołu. Ilość typów uszczelek, ich kształt oraz forma oczywiście różnią się w zależności od rodzaju i producenta danej skrzyni biegów. W ofercie naszego sklepu internetowego znajdziecie Państwo produkty dedykowane dla samochodów wielu popularnych marek.

Za co odpowiadają uszczelki w automatycznych skrzyniach biegów?

Rolą uszczelek oraz różnego rodzaju uszczelnień montowanych w automatycznych skrzyniach biegów jest zapobieganie wyciekom oleju, który odpowiada za smarowanie wszystkich ruchomych elementów, które możemy znaleźć w środku naszych skrzyni. Olej odgrywa bardzo ważną rolę w podzespole, jakim jest skrzynia, a jakiekolwiek jego utraty mogą nieść za sobą bardzo poważne konsekwencje. Warto więc starannie dbać i monitorować stan uszczelnień w naszych skrzyniach biegów.

Ile kosztują uszczelki do automatycznych skrzyni biegów?

Uszczelki dedykowane do automatycznych skrzyni biegów są stosunkowo tanie. Ich ceny to koszty w granicach kilkunastu złotych. Oczywiście koszt zakupu takiej uszczelki zależny jest od materiału, z którego została wykonana, wersji i rodzaju skrzyni biegów, do której jest dedykowana, a także producenta samej części. W ofercie naszego sklepu internetowego znajdziecie Państwo części pochodzące od renomowanych producentów, które dostępne są teraz w bardzo atrakcyjnych cenach.

Co może być powodem wycieków z automatycznych skrzyni biegów?

Wycieki ze skrzyni biegów są najczęściej powodowane przez uszkodzone lub źle zamontowane uszczelki. Należy pamiętać, że takie gumowe elementy mają określoną żywotność, a przy tym pracują w bardzo trudnych warunkach. Podczas pracy skrzyni działa na nie olej, który we wnętrzu podzespołu pompowany jest pod ciśnieniem, a przy tym ma często wysoką temperaturę. Nieszczelności w skrzyni biegów często pojawiają się również po nieprofesjonalnych naprawach.

Jak znaleźć źródło wycieku oleju z automatycznej skrzyni biegów?

Do odnalezienia źródła wycieku konieczna będzie dokładna weryfikacja stanu skrzyni biegów. W tym celu warto skorzystać z kanału lub specjalistycznego podnośnika, dzięki którym będziemy mogli obejrzeć nasz samochód od spodu. Dokładna inspekcja skrzyni biegów od strony podwozia auta powinna nam odpowiedzieć na pytanie, co jest powodem wycieku oleju. Warto to zadanie powierzyć specjalistom, którzy od razu określą, ile pracy będzie potrzebne do usunięcia usterki.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze