Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Renault MEGANE I (BA0/1_) (1995.08 - 2004.12)

Części samochodowe do Renault Megane I

Renault Megane to popularny oraz ceniony zarówno przez ekspertów motoryzacyjnych, jak i samych kierowców samochód, zaliczany do niższej klasy średniej (segment C). Popularna Meganka została po raz pierwszy zaprezentowana w 1995 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie i była następczynią sławnej R19. Był to również pierwszy samochód Renault, w którym zrezygnowano z nazwy liczbowej.

Pierwsza generacja Renault Megane była dostępna w aż pięciu wersjach nadwoziowych, jako 2-drzwiowy kabriolet, 2-drzwiowe coupe, 4-drzwiowy sedan, 5-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowe kombi. Nadwozie Megane charakteryzowało się spokojną i harmonijną linią, a także delikatnymi zaokrągleniami. W porównaniu z kanciastym modelem 19 była to nowość w ofercie francuskiego koncernu.

W 1999 roku Renault Megane poddano modyfikacjom zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Materiały wykończeniowe samochodu nie rzucały jednak na kolana. Były, najprościej rzecz ujmując, poprawne. Z kolei wyposażenie samochodu, jak na tamte czasy, było imponujące. Już w standardzie oferowano pakiet czterech poduszek powietrznych czy też system ABS.

Również pod względem oferty silnikowej było zupełnie nieźle. W gamie silników benzynowych znalazły się motory o pojemności od 1.4 do 2.0 litra o mocy od 70 do 147 KM w wersji 2.0 16V F7R. Oferta jednostek wysokoprężnych zawierała silniki o pojemności 1.9 l d, dT, TDI oraz dTi, które zapewniały moc od 64 do 98 KM. Napęd na przód był przekazywany za pomocą 4-biegowej skrzyni automatycznej lub 5-biegowej przekładni manualnej.

Renault Megane miało świetne zabezpieczenie antykorozyjne, szczególnie młodsze modele z tej generacji. Mocną stroną samochodu było również zawieszenie, które zaskakująco dobrze radziło sobie nawet na dziurawych, polskich drogach. System zawieszenia zbudowano z przodu z kolumn MacPhersona, natomiast z tyłu pojazdu umieszczono belkę skrętną.  Problemem w Renault Megane był układ chłodzenia, cewki zapłonu, szybko zużywające się okładziny hamulcowe, a także wilgoć, której francuski samochód po prostu nie znosił.

Renault Megane od razu zdobyło serca kierowców, stając się bardzo popularnym samochodem miejskim. Na rynku motoryzacyjnym francuskie auto miało dość sporą konkurencję w tamtym okresie. Rywalizowało m.in. z Alfa Romeo 146, Fiatem Bravo, Fordem Escortem, Hondą Civic, Mazdą 323, Peugeotem 306 czy też Toyotą Corollą.

Posiadamy także ofertę do innych modeli Renault Megane. Sprawdź części do Renault Megane.

Inne modele Renault Megane:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze