Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Peugeot 307

Części zamienne do Peugeot 307

Peugeot 307 to francuska odpowiedź na zapotrzebowanie na samochody z niższej klasy średniej, czyli segmentu C. Samochód zadebiutował w 2000 roku jako prototyp 307 Promethee podczas trwania Mondial de l’Automobile. Model 307, jako następca Peugeota 306, był produkowany w latach 2001-2011. Już po pierwszym roku produkcji samochód otrzymał prestiżową nagrodę Europejskiego Samochodu Roku 2002.

Peugeot 307 był produkowany jako 4-drzwiowy sedan (od 2006 r.), 5-drzwiowe kombi (od 2002 r. pod nazwą Break lub SW), 3- i 5-drzwiowy hatchback oraz 2-drzwiowe coupe-cabrio (od 2003 r. pod nazwą CC). Nowego Peugeota zbudowano na zmodernizowanej płycie podłogowej pochodzącej z modelu 306, na której oparty był również Citroen Xsara. Model 307 był kolejnym autem kultywującym świeżą linię stylistyczną francuskiego producenta. Samochód otrzymał wysokie, skośne reflektory, a także dyskretną, foremną atrapę chłodnicy umieszczoną w zderzaku. Z tyłu pojawiły się podcięte klosze reflektorów oraz duży zderzak. W 2005 roku samochód przeszedł zmiany stylistyczne. Zmodernizowano wygląd reflektorów, przedniej maski, błotników, a także zastąpiono atrapę chłodnicy potężnym grillem umieszczonym w zderzaku.

Peugeot 307 to dość duża konstrukcja oferująca pasażerom wystarczającą ilość miejsca do komfortowego podróżowania. Wykorzystane materiały oraz części w Peugeot 307 były przyzwoitej jakości, choć zawsze mogło być lepiej. Francuski producent zaoferował kierowcom aż 12 wersji wyposażenia swojego samochodu (XR, XR Fenomen, XT, XS, XS Class, Mistral, Oxygene, Presence, Trendy, Premium, Sporty, Intense). W standardzie kierowca otrzymywał m.in. ABS, poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy, system audio z radiem czy też elektrycznie sterowane szyby przednie. Za bogatsze wyposażenie należało, oczywiście, odpowiednio zapłacić.

Przez wszystkie lata produkcji w modelu 307 pracowało w sumie 9 jednostek napędowych zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych. W przypadku silników benzynowych były to: 1.4 SOHC o mocy 75 KM, 1.4 DOHC o mocy 88 KM, 1.6 DOHC o mocy 109 KM, 2.0 DOHC o mocy 136 KM oraz silnik 2.0 DOHC o mocy 177 KM. Jednostki wysokoprężne to silniki 1.4 HDi SOHC o mocy 68 KM, 1.6 HDi DOHC o mocy 90 i 109 KM, 2.0 HDi SOHC o mocy 90, 107 i 109 KM, a także silnik 2.0 HDi DOHC o mocy 136 KM. Napęd na przednią oś był przekazywany za pomocą 4- i 5-biegowej przekładni automatycznej lub 5- i 6- stopniowej skrzyni manualnej.

Mocną stroną Peugeota 307 były na pewno stosunkowo bezawaryjne jednostki napędowe oraz zawieszenie. Na plus można również zaliczyć przestronne wnętrze oraz duży bagażnik. Słabą stroną francuskiego samochodu było kiepskie wykonanie, szczególnie we wnętrzu oraz duża liczba drobnych usterek w kabinie.

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze