Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu do Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 2.0 DI-D liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - obecnie)

Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 2.0 DI-D liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu ET ENGINETEAM Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 2.0 DI-D liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 2.0 DI-D liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - obecnie) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 2.0 DI-D liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zestaw łańcucha rozrządu TRICLO Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A) 2.0 DI-D liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.06 - obecnie) TRICLO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BG AUTOMOTIVE LTD.
0 (0)
Kod produktu:
TC0101K
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BG AUTOMOTIVE LTD.
Kod:
TC0101K
Jednostka:
KPL
Ilość ogniw łańcucha:  46
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez koła zębatego
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0)
Kod produktu:
341500000750
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
341500000750
Jednostka:
KPL
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łańcuchem pompy oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Opcja wyposażenia:  oil pump control
Ilość ogniw łańcucha:  46
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IJS GROUP
0 (0)
Kod produktu:
40-1306K
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IJS GROUP
Kod:
40-1306K
Jednostka:
KPL
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch drabinkowy sworzniowy
Ilość ogniw łańcucha:  46
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0)
Kod produktu:
RS0076
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
RS0076
Jednostka:
KPL
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Ilość ogniw łańcucha:  46
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot
178,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRICLO
0 (0)
Kod produktu:
422196
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
422196
Ilość montowana w aucie:  1
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  G52H
Ilość ogniw łańcucha:  46
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze