Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawory do Mitsubishi ASX (GA_W_) 1.8 DI-D SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.06 - obecnie)

Zawory FRECCIA Mitsubishi ASX (GA_W_) 1.8 DI-D SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.06 - obecnie) FRECCIA
Zawory IPSA Mitsubishi ASX (GA_W_) 1.8 DI-D SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.06 - obecnie) IPSA
Zawory NE Mitsubishi ASX (GA_W_) 1.8 DI-D SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2010.06 - obecnie) NE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
R6887/SNT
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R6887/SNT
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworowy azotowany
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Ciężar [kg]:  0,030
Technika połączeń:  EE
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Długość [mm]:  121,65
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica zaworu [mm]:  28,15
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
R6888/BMNT
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R6888/BMNT
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,030
Technika połączeń:  EE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworowy azotowany
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Materiał:  Bimetal
Długość [mm]:  113
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica zaworu [mm]:  23,7
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
VL226600
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
VL226600
Długość [mm]:  113,0
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,0
Średnica zaworu [mm]:  23,7
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Bimetal
Powierzchnia:  Azotowany
Do 100 dni na zwrot
IPSA
0 (0)
Kod produktu:
VL226500
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
VL226500
Długość [mm]:  121,65
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,0
Średnica zaworu [mm]:  28,15
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Powierzchnia:  Azotowany
Do 100 dni na zwrot
NE
0 (0)
Kod produktu:
148088000300
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
148088000300
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Długość [mm]:  112,90
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica zaworu [mm]:  23,70
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Bimetal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworowy azotowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Do 100 dni na zwrot
NE
0 (0)
Kod produktu:
147088000300
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NE
Kod:
147088000300
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Długość [mm]:  121,70
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica zaworu [mm]:  28,20
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworowy azotowany
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawory

Porady z kategorii: Zawory

Diagnostyka zaworów w silniku

Diagnostyka zaworów w silniku

Zawory to niezbędny element jednostki napędowej, który z reguły montuje się w głowicy silnika lub boku silnika. Od ich prawidłowej pracy zależy m.in. łatwość rozruchu silnika, jego moc i zużycie paliwa. Ich rola w silniku jest więc kluczowa.

czytaj więcej >

Zawory silnikowe

Głównym zadaniem zaworów silnika jest dostarczanie do jednostki napędowej świeżej mieszanki paliwowo-powietrznej, a także opróżnianie jej z gazów powstających w procesie spalania. Zasadniczo przyjmuje się, że im więcej zaworów w silniku, tym większa jego moc, ponieważ pozwalają one na lepsze „oddychanie” jednostki napędowej. Jednak ich awaria to prawdziwy koszmar dla każdego kierowcy.

Zawory silnika w samochodzie

Zawory silnikowe w ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze