Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 2.7 Napęd na wszystkie koła (JB627) samochód terenowy zamknięty 188KM, 138kW, benzyna (2005.04 - 2008.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 2.7 Napęd na wszystkie koła (JB627) samochód terenowy zamknięty 188KM, 138kW, benzyna (2005.04 - 2008.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Suzuki GRAND VITARA II (JT, TE, TD) 2.7 Napęd na wszystkie koła (JB627) samochód terenowy zamknięty 188KM, 138kW, benzyna (2005.04 - 2008.08) NTY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
ZTP-SU-018C
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ZTP-SU-018C
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  ZTP-SU-018C
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
SZAB-024
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
SZAB-024
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,177
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,4
Wysokość opakowania [cm]:  3,4
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPW-SU-006
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-SU-006
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Numer seryjny:  SPW-SU-006
Do 100 dni na zwrot
589,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze