Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 RWD samochód terenowy otwarty 199KM, 146kW, benzyna (2007.10 - 2010.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 RWD samochód terenowy otwarty 199KM, 146kW, benzyna (2007.10 - 2010.09) NTY

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
RKP-CH-044
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
RKP-CH-044
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer seryjny:  RKP-CH-044
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPK-CH-014
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPK-CH-014
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Numer seryjny:  SPK-CH-014
Do 100 dni na zwrot
2539,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPW-CH-063
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-CH-063
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  SPW-CH-063
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot
464,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPW-CH-042
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-CH-042
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Numer seryjny:  SPW-CH-042
Do 100 dni na zwrot
499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPW-CH-048
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-CH-048
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  1905
Ilość żeber:  6
Numer seryjny:  SPW-CH-048
Do 100 dni na zwrot
635,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze