Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Dacia LODGY (JS_) 1.3 TCe 130 (JSNE) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRW

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.7445
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.7445
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Technika połączeń:  klin
Długość całkowita [mm]:  1010
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  85
Do 100 dni na zwrot
1497,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7174037
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7174037
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla numeru OE:  490017454R
Kształt:  Płaski
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
2019,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP1419
niedostępny
4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1419
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Długość [mm]:  1010
Długość całkowita [mm]:  1405
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  60
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,8
Rozstaw srub mocujących:  310
Suw [mm]:  135
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M10x1,25
Do 100 dni na zwrot
1901,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 910 093
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 910 093
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
2125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8515 25652
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 25652
Koła pasowe:  Nie do kół pasowych
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PEI064
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PEI064
Tryb pracy:  Elektroniczny
Do 100 dni na zwrot
OCAP
0 (0)
Kod produktu:
0908099
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0908099
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze