Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo 4x4 (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2011.06)

Koło zamachowe KAWE Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo 4x4 (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2011.06) KAWE
Koło zamachowe LUK Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo 4x4 (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2011.06) LUK
Koło zamachowe SACHS Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo 4x4 (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2011.06) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo 4x4 (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2011.06) VALEO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
4.9 (90)
Kod produktu:
1874 000 053
dostępny
4.9 (90)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
1874 000 053
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SACHS
4.9 (90)
Kod produktu:
2294 001 003
dostępny
4.9 (90)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 001 003
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  250
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
1427,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247)
Kod produktu:
415 0730 10
niedostępny
4.9 (247)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0730 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8,0
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1898,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
4.9 (26)
Kod produktu:
836074
niedostępny
4.9 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836074
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Średnica [mm]:  250
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Ciężar [kg]:  12,39
Do 100 dni na zwrot
2397,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
DMF569
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF569
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Koła zamachowe i dwumasowe w iParts.pl!

Koło dwumasoweKoło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.

Koła zamachowe to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze