Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelniacze skrzyni biegów

Uszczelniacze skrzyni biegów CORTECO CORTECO
Uszczelniacze skrzyni biegów FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Uszczelniacze skrzyni biegów TOPRAN TOPRAN
Uszczelniacze skrzyni biegów ELRING ELRING
Uszczelniacze skrzyni biegów REINZ REINZ
Uszczelniacze skrzyni biegów SACHS SACHS
Uszczelniacze skrzyni biegów VAICO VAICO
Uszczelniacze skrzyni biegów JP GROUP JP GROUP
Uszczelniacze skrzyni biegów NTY NTY
Uszczelniacze skrzyni biegów ORIGINAL IMPERIUM ORIGINAL IMPERIUM
Uszczelniacze skrzyni biegów SWAG SWAG
Uszczelniacze skrzyni biegów METALCAUCHO METALCAUCHO
Uszczelniacze skrzyni biegów AUTOMEGA AUTOMEGA
Uszczelniacze skrzyni biegów LUK LUK
Uszczelniacze skrzyni biegów FEBEST FEBEST
Uszczelniacze skrzyni biegów OYODO OYODO
Uszczelniacze skrzyni biegów BORSEHUNG BORSEHUNG
Uszczelniacze skrzyni biegów FAST FAST
Uszczelniacze skrzyni biegów SASIC SASIC
Uszczelniacze skrzyni biegów GATES GATES
Uszczelniacze skrzyni biegów OEM OEM
Uszczelniacze skrzyni biegów PAYEN PAYEN
Uszczelniacze skrzyni biegów VIKA VIKA
Uszczelniacze skrzyni biegów AISIN AISIN
Uszczelniacze skrzyni biegów AJUSA AJUSA
Uszczelniacze skrzyni biegów AKRON-MALÒ AKRON-MALÒ
Uszczelniacze skrzyni biegów BG AUTOMOTIVE LTD. BG AUTOMOTIVE LTD.
Uszczelniacze skrzyni biegów BGA BGA
Uszczelniacze skrzyni biegów BIRTH BIRTH
Uszczelniacze skrzyni biegów BLUE PRINT BLUE PRINT
Uszczelniacze skrzyni biegów BORG & BECK BORG & BECK
Uszczelniacze skrzyni biegów BTA BTA
Uszczelniacze skrzyni biegów BUGIAD BUGIAD
Uszczelniacze skrzyni biegów DR.MOTOR AUTOMOTIVE DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Uszczelniacze skrzyni biegów DT SPARE PARTS DT SPARE PARTS
Uszczelniacze skrzyni biegów DT DT
Uszczelniacze skrzyni biegów GOETZE GOETZE
Uszczelniacze skrzyni biegów GSP GSP
Uszczelniacze skrzyni biegów HART HART
Uszczelniacze skrzyni biegów IJS GROUP IJS GROUP
Uszczelniacze skrzyni biegów JPN JPN
Uszczelniacze skrzyni biegów KAWE KAWE
Uszczelniacze skrzyni biegów KRAFT AUTOMOTIVE KRAFT AUTOMOTIVE
Uszczelniacze skrzyni biegów MAL? MAL?
Uszczelniacze skrzyni biegów MASTER-SPORT GERMANY MASTER-SPORT GERMANY
Uszczelniacze skrzyni biegów MASTER-SPORT MASTER-SPORT
Uszczelniacze skrzyni biegów MAXGEAR MAXGEAR
Uszczelniacze skrzyni biegów QUINTON HAZELL QUINTON HAZELL
Uszczelniacze skrzyni biegów SOG SOG
Uszczelniacze skrzyni biegów STONE-JAPAN STONE-JAPAN
Uszczelniacze skrzyni biegów TEDGUM TEDGUM
Uszczelniacze skrzyni biegów TRICLO TRICLO
Uszczelniacze skrzyni biegów TRISCAN TRISCAN
Uszczelniacze skrzyni biegów TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Uszczelniacze skrzyni biegów VEMA VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

1264 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0)
Kod produktu:
G32005
niedostępny
0 (0)
Producent części:
BTA
Kod:
G32005
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  34
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54
Wysokość 1 [mm]:  9
Wysokość 2 [mm]:  15,5
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Lokalizacja w aucie:  Os napędowa
Wysokość [mm]:  9
Średnica zewnętrzna [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
KRAFT AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
1131575
niedostępny
0 (0)
Producent części:
KRAFT AUTOMOTIVE
Kod:
1131575
Do 100 dni na zwrot
KRAFT AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
4123015
niedostępny
0 (0)
Producent części:
KRAFT AUTOMOTIVE
Kod:
4123015
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]:  24,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  43,3
Szerokość [mm]:  27
Numer produkcyjny:  4123015
Do 100 dni na zwrot
JPN
0 (0)
Kod produktu:
26U0500-JPN
niedostępny
0 (0)
Producent części:
JPN
Kod:
26U0500-JPN
Do 100 dni na zwrot

Marki samochodowe z kategorii: Uszczelniacze skrzyni biegów

lewap
Pierścień uszczelniający FEBI BILSTEIN 11412
5.0
Dodano: 2016-04-05
Pierścień uszczelniający FEBI BILSTEIN 11412
Zgodny z opisem.Polecam.
lewap
Pierścień uszczelniający FEBI BILSTEIN 11412
5.0
Dodano: 2016-04-05
Pierścień uszczelniający FEBI BILSTEIN 11412
Zgodny z opisem.Polecam.
4veril
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01025674B
2.0
Dodano: 2014-12-13
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01025674B
Mogły by być lepszej jakosci, do dobrego uszczelnienia trzeba skracać sprężynkę.
Gambit
Pierścień uszczelniający CORTECO 01034065B
5.0
Dodano: 2013-03-07
Pierścień uszczelniający CORTECO 01034065B
kupowalem tu amorki i przy okazji kupilem pierscien, ale jestem zadowolony :) ogolnie polecam zakupy
kondzio
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01020081B
5.0
Dodano: 2013-03-05
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01020081B
miła obsługa, ogólnie ładny sklep, przyjemnie mi się tutaj robi zakupy :)
Wujek
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01019886B
5.0
Dodano: 2013-02-21
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01019886B
ciężko było znaleźć, ale w końcu znajomy mi polecił wasz sklep. do tej pory jestem zadowolony pewnie jeszcze do was wruce
Bartek
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01031967B
5.0
Dodano: 2013-02-15
Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów CORTECO 01031967B
Cała transakcja zasługuje na ogromny pluS!!!

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy wymieniać olej w skrzyni?

Producenci często informują, jaki jest interwał wymiany oleju w skrzyni biegów. Może to być zarówno 30 tys. km, jak i 200 tys. km. Jeśli jednak nie ma tego typu informacji, wielu kierowców przyjmuje, że olej ma wytrzymać całe techniczne życie przekładni. Pamiętajmy jednak, że np. w mieście lub podczas holowania przyczep olej będzie wymagał stosownej wymiany. Nawet jeśli producent zakłada, że oleju nie trzeba wymieniać, zawsze warto to zrobić. Z jaką częstotliwością? Jeśli nie ma innych wskazań (np. skłonność skrzyni do zużycia łożysk), to wymianę powinno się robić co 80-100 tys. km lub co 8-10 lat.

Czy może być za dużo oleju w skrzyni biegów?

Za wysoki poziom nie jest problemem chyba, że cała skrzynia została zalana. Wówczas przy większej prędkości olej wybije odpowietrznikiem. Jeżeli przekładnia pali olej (częsty poślizg na tarczkach) wtedy oleju będzie przybywało. Oleju powinno być tyle ile ostatnim razem. Nadmiar oleju sprzyja jego spienieniu, powoduje wycieki, wypchnięcie uszczelek lub również może przyczynić się do zniszczenia mechanizmów znajdujących się wewnątrz skrzyni biegów.

Jak rozpoznać, że olej cieknie akurat ze skrzyni biegów?

Plama pod pojazdem nie zawsze musi oznaczać, że nastąpił wyciek oleju ze skrzyni biegów. Może to być równie dobrze olej przekładniowy, hydrauliczny ze wspomagania układu kierowniczego, płyn hamulcowy, chłodniczy lub paliwo. Warto zwrócić uwagę na kolor wyciekającego oleju, choć obecnie nie będzie to tak jednoznaczne, jak w skrzyniach starszego typu: olej silnikowy ma czarną barwę i nieprzyjemny zapach olej z automatycznej skrzyni biegów ma najczęściej kolor czerwony, ale jest też np. przezroczysty lub niebieski olej z manualnej skrzyni biegów ma zazwyczaj żółty odcień

Ile kosztuje naprawa wycieku między skrzynią z półosią?

Najczęściej wycieki oleju ze skrzyni biegów są raczej drobne i dotyczą przede wszystkim połączeń przekładni z półosią. Naprawa w takim przypadku polega na wymianie uszczelniacza lub przegubu, a także uzupełnieniu odpowiedniej ilości oleju w skrzyni. Cena naprawy w dużej mierze zależy np. od ceny samej półosi. Niekiedy kosztuje ona 150 PLN, a zdarza się również, że i 600 PLN. Do kategorii nieszczelności drobnych można zaliczyć też wycieki oleju ze skrzyni biegów na połączeniu obudowy, z tylnego dekla czy poprzez simering na reduktorze.

Jak zlokalizować wyciek z manualnej skrzyni biegów?

Większość problemów z manualną przekładnią zaczyna się od niewielkich rozszczelnień, które jeżeli zostaną szybko rozpoznane, mogą zostać równie szybko usunięte. Najczęstsze objawy wycieków oleju przekładniowego to m.in. szybko zmniejszający się poziom oleju, zapalenie się kontrolki skrzyni biegów czy brunatne plamy pod samochodem o charakterystycznej, nieprzyjemnej woni. Aby mieć zupełną pewność co do tego, że wyciek pochodzi ze skrzyni biegów, wystarczy umieścić pod autem (dokładnie pod przekładnią) papier, gazetę lub biały materiał. W przypadku pojawienia się na pozostawionym w ten sposób materiale oleistych plam, należy jak najszybciej udać się do mechanika, aby uniknąć uszkodzenia albo całkowitego zniszczenia skrzyni biegów.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze