Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Korek wlewu oleju

Korek wlewu oleju FEBI BILSTEIN FEBI BILSTEIN
Korek wlewu oleju TOPRAN TOPRAN
Korek wlewu oleju MAXGEAR MAXGEAR
Korek wlewu oleju ORIGINAL IMPERIUM ORIGINAL IMPERIUM
Korek wlewu oleju ELRING ELRING
Korek wlewu oleju NTY NTY
Korek wlewu oleju JP GROUP JP GROUP
Korek wlewu oleju METALCAUCHO METALCAUCHO
Korek wlewu oleju METZGER METZGER
Korek wlewu oleju TRUCKTEC AUTOMOTIVE TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Korek wlewu oleju SWAG SWAG
Korek wlewu oleju AUTOMEGA AUTOMEGA
Korek wlewu oleju FAST FAST
Korek wlewu oleju BLIC BLIC
Korek wlewu oleju MEYLE MEYLE
Korek wlewu oleju FEBEST FEBEST
Korek wlewu oleju ASHIKA ASHIKA
Korek wlewu oleju JAPKO JAPKO
Korek wlewu oleju OYODO OYODO
Korek wlewu oleju VAICO VAICO
Korek wlewu oleju VIKA VIKA
Korek wlewu oleju ABAKUS ABAKUS
Korek wlewu oleju DR.MOTOR DR.MOTOR
Korek wlewu oleju ENERGY ENERGY
Korek wlewu oleju JPN JPN
Korek wlewu oleju OEM OEM
Korek wlewu oleju AJUSA AJUSA
Korek wlewu oleju AKRON-MALÒ AKRON-MALÒ
Korek wlewu oleju BIRTH BIRTH
Korek wlewu oleju BLUE PRINT BLUE PRINT
Korek wlewu oleju BORSEHUNG BORSEHUNG
Korek wlewu oleju BUGIAD BUGIAD
Korek wlewu oleju DR.MOTOR AUTOMOTIVE DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Korek wlewu oleju DT DT
Korek wlewu oleju ELWIS ROYAL ELWIS ROYAL
Korek wlewu oleju GOETZE GOETZE
Korek wlewu oleju IPARTS IPARTS
Korek wlewu oleju JAPANPARTS JAPANPARTS
Korek wlewu oleju KRAFT AUTOMOTIVE KRAFT AUTOMOTIVE
Korek wlewu oleju MAL? MAL?
Korek wlewu oleju MAPCO MAPCO
Korek wlewu oleju MASTER-SPORT MASTER-SPORT
Korek wlewu oleju MOTORAD MOTORAD
Korek wlewu oleju PAYEN PAYEN
Korek wlewu oleju QUINTON HAZELL QUINTON HAZELL
Korek wlewu oleju SKV GERMANY SKV GERMANY
Korek wlewu oleju THERMOTEC THERMOTEC
Korek wlewu oleju TRICLO TRICLO
Korek wlewu oleju VEMA VEMA

792 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTORAD
0 (0)
Kod produktu:
MO-231
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MOTORAD
Kod:
MO-231
Dla numeru OE:  078103485B
Do 100 dni na zwrot
MOTORAD
0 (0)
Kod produktu:
MO-236
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MOTORAD
Kod:
MO-236
Dla numeru OE:  025115301A
Do 100 dni na zwrot
MOTORAD
0 (0)
Kod produktu:
MO-235
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MOTORAD
Kod:
MO-235
Dla numeru OE:  A6070180200
Do 100 dni na zwrot
MOTORAD
0 (0)
Kod produktu:
MO-230
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MOTORAD
Kod:
MO-230
Dla numeru OE:  1131866
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0)
Kod produktu:
315539
niedostępny
0 (0)
Producent części:
TRICLO
Kod:
315539
Do 100 dni na zwrot
OYODO
0 (0)
Kod produktu:
82U3001-OYO
niedostępny
0 (0)
Producent części:
OYODO
Kod:
82U3001-OYO
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2141023
niedostępny
0 (0)
Producent części:
METZGER
Kod:
2141023
Kolor:  Czarny
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2141029
niedostępny
0 (0)
Producent części:
METZGER
Kod:
2141029
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2141048
niedostępny
0 (0)
Producent części:
METZGER
Kod:
2141048
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
5.0 (1)
Kod produktu:
273218710
niedostępny
5.0 (1)
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
273218710
Dla numeru OE:  9656384880
Dla numeru OE:  0258 64
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
MOTORAD
0 (0)
Kod produktu:
OILNEW024
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MOTORAD
Kod:
OILNEW024
Dla numeru OE:  7702001354
Do 100 dni na zwrot
MOTORAD
0 (0)
Kod produktu:
MO-227
niedostępny
0 (0)
Producent części:
MOTORAD
Kod:
MO-227
Dla numeru OE:  11127500568
Do 100 dni na zwrot

Opinie klientów

Maniek
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 22121
5.0
Dodano: 2023-01-09
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 22121
Super pasuje polecam
lechad
Pokrywa wlewu oleju ORIGINAL IMPERIUM 43044
1.0
Dodano: 2021-11-04
Pokrywa wlewu oleju ORIGINAL IMPERIUM 43044
badziewie, nie pasuje do silnika C14NZ
lechad
Pokrywa wlewu oleju AUTOMEGA 130108810
5.0
Dodano: 2021-11-04
Pokrywa wlewu oleju AUTOMEGA 130108810
dobry produkt w dobrej cenie polecam!
lechad
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 01213
5.0
Dodano: 2021-11-04
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 01213
świetny produkt, zgodny z opisem Polecam
Quba
Pokrywa wlewu oleju TOPRAN 821 141
5.0
Dodano: 2021-09-06
Pokrywa wlewu oleju TOPRAN 821 141
Wszystko pasuje, korek zgodny z opisem, co tu więcej pisać.
MareckiMG
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 33677
5.0
Dodano: 2020-11-25
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 33677
Bardzo dobrze wykonany korek.
titanic
Pokrywa wlewu oleju TOPRAN 108 232
5.0
Dodano: 2020-05-16
Pokrywa wlewu oleju TOPRAN 108 232
polecam. dobry plastik, dobra cena. szybka wysyłka
itom
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 17799
5.0
Dodano: 2016-05-09
Pokrywa wlewu oleju FEBI BILSTEIN 17799
Korek firmy febi jest lepiej spasowany niz oryginal Polecam wszystkim zakup korka wlasnie tej firmy Mialem 4 inne korki innych marek przez ktore nieszczelnosc wciaz wystepowala,po montazu febi problem ustapil

Korek wlewu oleju silnikowego

Właściwa obsługa samochodu jest bardzo ważna, a uzupełnienie poziomu oleju na czas pozwala zachować dobrą kondycję jednostki napędowej. Olej samochodowy jest jak krew w organizmie człowieka. Pozbawienie silnika odpowiedniej dawki oleju grozi jego złą pracą, zatrzymaniem, a nawet zniszczeniem.

Olej w samochodzie

Poprawne działanie układu smarowania w samochodzie gwarantuje bezproblemowe użytkowanie auta przez długie lata. Wszelkie zaniedbania w tym względzie pociągają za sobą liczne problemy i ogromne koszty. Zużyty, stary lub słabej jakości olej samochodowy będzie przyczyną uszkodzenia układu smarowania, a w konsekwencji awarii licznych elementów i podzespołów, które bez odpowiedniego smarowania nie są w stanie prawidłowo pracować. Tutaj powiedzenie „Nie smarujesz, nie jedziesz” zyskuje zupełnie nowego i bardziej rzeczywistego znaczenia.

Olej silnikowy minimalizuje tarcie pomiędzy wszystkimi pracującymi elementami, a więc m.in. tłokami, zaworami, korbowodami, itd., a także ma właściwości chłodzące. Jak więc nietrudno się domyślić, brak oleju nie tylko wzmaga tarcie pomiędzy poszczególnymi częściami, ale również podnosi temperaturę całej jednostki napędowej, co może skutkować jej przegrzaniem i zatarciem.

Wycieki oleju samochodowego

Nieszczelności i wycieki z silnika mają najczęściej miejsce w przedniej części samochodu, natomiast wyciekający z jednostki napędowej olej ma zazwyczaj czarną lub ciemnobrązową barwę o charakterystycznym przepalonym zapachu. Przyczyn wycieków może być kilka. Jedną z nich jest skorodowana lub uszkodzona miska olejowa. Warto zwrócić uwagę również na korek wlewu oleju, jako element zabezpieczający miejsce wlewania oraz przechowywania płynu. Jest on najczęściej wykonany z trwałego materiału odpornego na oddziaływanie wysokiego ciśnienia, płynów eksploatacyjnych oraz wysokich temperatur. Jednak i korek wlewu oleju silnikowego ma swoje ograniczenia i granice wytrzymałości. Zbyt duża ilość wlanego płynu lub zatkana odma silnika może narazić go na uszkodzenie. Jazda z uszkodzonym lub żle dokręconym korkiem wlewu oleju będzie skutkować laniem się płynu po elementach silnika, a tym samym utratom i niedoborem oleju w układzie smarowania.

W przypadku wycieków w tylnej części auta z napędem na tylną oś, ich powodem może być nieszczelność mechanizmu różnicowego, w tym przede wszystkim uszczelniaczy. Najgroźniejszą jednak awarią związaną z nieszczelnością i utrata oleju jest jednak uszkodzenie uszczelki pod głowicą silnika. Naprawa takiej usterki to trudna, żmudna i wieloetapowa operacja na „otwartym sercu”, ponieważ konieczne jest rozebranie znacznej części silnika, ponowna obróbka wszystkich elementów głowicy, wymiany rozrządu czy też przepłukania kanalików wodnych. Pamiętajmy jednak, przed wszczynaniem pochopnego alarmu, o sprawdzeniu dość częstej i prozaicznej rzeczy, jak korek wlewu oleju. Bardzo często wystarczy go właściwie dokręcić, aby problemy z wyciekami ustały na dobre.

Popularni producenci korków wlewu oleju

  • Febi Bilstein
  • Thermotec
  • Meyle
  • Topran
  • Hella
  • SWAG
  • Gates
  • Metzger

W sklepie iParts.pl kupisz korki wlewu oleju oraz wytrzymałe zbiorniczki wyrównawcze w doskonałej cenie rynkowej. Wszystkie dostępne produkty są fabrycznie nowe i zostały dostarczone przez wyspecjalizowanych producentów części motoryzacyjnych. Znajdź odpowiedni produkt do swojego samochodu. Wybierz markę samochodu z powyższego zestawienia, następnie model i rocznik, a na końcu podaj wersję silnikową swojego auta. Nasz system znajdzie w kilka sekund to, czego szukasz.

Najlepszy korek wlewu oleju silnikowego tylko w iParts.pl! Gwarantujemy profesjonalną obsługę, najniższe ceny, specjalistyczną pomoc techniczną oraz szybką realizację zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Czy można jeździć bez korka wlewu oleju?

Jeżeli, świadomie lub nieświadomie, decydujemy się na jazdę bez korka oleju, trzeba liczyć się z tym, że do silnika samochodu może dostać się kurz i brud, co najprawdopodobniej doprowadzi do awarii i uszkodzenia jednostki napędowej. W efekcie pociągnie to za sobą koszty o wiele większe niż zakup nowego korka.

Co oznacza maż pojawiająca się pod korkiem wlewu oleju?

Widoczna jasna maź, która osadza się na korku np. podczas zimy, to najczęściej efekt jazdy na krótkich trasach. Efekt ten wywołuje zbierająca się w oleju wilgoć. Osad zniknie po przejechaniu dłuższego dystansu. Jeśli kolor szlamu jest brunatny, może to oznaczać, że do oleju przedostaje się płyn chłodzący, a to już poważny problem. W takim przypadku przyczyną jest najczęściej przepalona uszczelka pod głowicą.

Czy zbyt duża ilość oleju w silniku jest niebezpieczna?

Nie ma standardu określającego konkretną ilość oleju, jaka ma się znajdować na miarce oleju. Przyjmuje się, że pomiędzy min a max jest ok. 1 litra. Jeżeli widoczny jest stan minimum, wówczas warto dolać około pół litra oleju, odczekać minutę, i sprawdzić aktualny stan poziomu oleju. Warto jednak pamiętać, że zbyt wysoki poziomu oleju w silniku może doprowadzić do rozszczelnienia jednostki napędowej i licznych wycieków. Rozgrzany silnik i rozgrzany olej pracują pod dużym ciśnieniem, które jest zmienne w zależności od obrotów silnika. Z reguły prawidłowym ciśnieniem podczas jazdy jest zakres od około 1,4 do nawet 4 barów.

Jaką rolę pełni korek wlewu oleju?

Podczas jazdy silnik nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur, a w efekcie nagrzaniu ulega również olej, który wskutek pracy jednostki napędowej mógłby wydostawać się na zewnątrz nie tylko grawitacyjnie, ale przez każdą możliwą szczelinę lub otwór. Odpowiedni i szczelny korek wlewu nie pozwala na wydostawanie się poza układ gorącego płynu, jednocześnie chroniąc wiele zainstalowanych pod maską podzespołów przed zabrudzeniem czy uszkodzeniem pod wpływem rozgrzanego oleju. Korek zabezpiecza również silnik przed niekontrolowaną utratą dużych ilości środka smarnego. Warto regularnie kontrolować kondycję korka wlewu oleju. Jeśli zauważymy, że jest on nadmiernie zużyty czy też nie dokręca się tak, jak powinien, koniecznie trzeba go wymienić na nowy.

Ile kosztuje korek wlewu oleju?

Zakup korka to bezwzględna konieczność, jeżeli po podniesieniu maski okaże się, że wlew oleju go nie posiada. Na rynku dostępnych jest wiele korków oleju dedykowanych do konkretnych modeli aut. Można wybierać pomiędzy częściami nowymi i oryginalnymi, które będą nieco droższe, lub zdecydować się na zamienniki – tańsze, lecz niekoniecznie gorszej jakości. Można również zaopatrzyć się w korek używany. Choć z uwagi na niewysokie ceny tych elementów zakup nowego korka nie stanowi zbyt dużego obciążenia finansowego. Nowe korki wlewu oleju kosztują od kilkunastu do nawet kilkuset złotych w zależności od modelu oraz marki samochodu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze