Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 (motocyklowy) 1 litr

4.5 (2) pokaż opinie
Kod produktu:
1502
Olej LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 (motocyklowy) 1 litr
  • Olej LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 (motocyklowy) 1 litr - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

85,00 zł
w tym 23% VAT
Pojemność [litr]:
1
Rodzaj połączenia:
Kanister
Klasa lepkości wg SAE:
10W-50

Klasyfikacja SAE odpowiada realnym warunkom użytkowania oleju, a normę ustala się podczas testów zimnego startu (CCS). Dla przykładu maksymalna lepkość oleju silnikowego w normie 10W to 7000 MPa przy -35oC. Dlatego „10”, jak i każda inna cyfra przed „W”, nie oznacza temperatury, a zakres lepkości w ramach normy SAE. Olej 10W-50 to środek uniwersalny pod względem zastosowania.

Dowiedz się więcej

Specyfikacja wg API:
SN+
Specyfikacja wg JASO:
MA2
Seria:
Racing
Pojemność:
1
Klasa lepkości:
10W50
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o 1502 firmy LIQUI MOLY

Parametry:
Seria: Racing
Pojemność: 1
Klasa lepkości: 10W50

Oleje stosowane w motocyklach zasadniczo różnią się od konwencjonalnych olejów przeznaczonych do samochodów. Zdecydowana większość konstrukcji motocyklowych dostępnych na rynku posiada jeden wspólny obieg olejowy dla silnika, skrzyni biegów i układu sprzęgłowego. Dlatego oleje motocyklowe muszą łączyć w sobie właściwości olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych. Oprócz tego silniki motocyklowe pracują zwykle z wyższymi prędkościami obrotowymi, a także z większymi temperaturami.

 

Całkowicie syntetyczny olej motocyklowy LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych użytkowanych w warunkach znacznych obciążeń. Nadaje się zarówno do użytkowania w warunkach szosowych, jak i okazyjnych wypadów na tor wyścigowy. Właściwości ochronne oleju LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 podtrzymane są nawet przy ekstremalnie wysokich temperaturach. Podczas testów świetnie spisał się w jednostkach napędowych wyposażonych w katalizator.

 

Lepkość wg SAE: 10W50.

 

Pojemność opakowania: 1 litr.

Opinie

Średnia ocena:
4.5 (2)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Olej LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 (motocyklowy) 1 litr

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Natan

(21.03.2020)

5.0

Olej konkret. Cena dobra, towar zgodny z zamówieniem. Wszystko dobrze i bezpiecznie zapakowane. Polecam zakupy w iParts. Kupowałem tu już kilkukrotnie i nigdy się nie zawiodłem. Świetnie zaopatrzony sklep i fachowa obsługa klienta...

Opinia wystawiona dla Olej LIQUI MOLY Racing 4T 10W60 4 litry LIQUI MOLY 1687

Michał

(27.03.2020)

4.0

Jak za 20 litrów to cena bardzo dobra. Kupiłem i zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce. W iParts mają wiele różnych produktów i bardzo szeroki asortyment. Kupowałem tu już różne części i nigdy się nie zawiodłem

Opinia wystawiona dla Olej silnikowy LIQUI MOLY Street Race 4T 10W60 20 litrów LIQUI MOLY 1527

Ścigacz

(18.04.2016)

5.0
świetny! i tyle w tym temacie!

Opinia wystawiona dla Olej Syntetyczny LIQUI MOLY Racing Synth 4T (motocyklowy) 10W50 1 Litr LIQUI MOLY 1502

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >

LIQUI MOLY

Liqui Moly to niemiecka firma działająca w branży motoryzacyjnej. Od ponad 15 lat marka obecna jest również w Polsce. Przedsiębiorstwo zajmuje się przede wszystkim produkcją olejów i smarów do pojazdów mechanicznych. Od wielu lat oleje Luqui Moly są uznawane za jedne z najwydajniejszych i najbezpieczniejszych dla silnika. Pod względem ilości sprzedawanych każdego roku produktów firma również należy w branży do światowej czołówki.

Dzisiaj Luqui Moly to producent działający kompleksowo. Firma posiada kilka linii produkcyjnych. Poza środkami smarnymi, do których należą nie tylko wspomniane oleje silnikowe, ale również oleje hydrauliczne, przekładniowe i rozmaite smary, Liqui Moly to również dodatki uszlachetniające do olejów oraz kosmetyki samochodowe. Firma przedstawia się jako producent spełniający potrzeby posiadaczy wszelkich pojazdów drogowych. Poza olejami i smarami dla samochodów, Liqui Moly oferuje również produkty przeznaczone dla motocykli i rowerów. Osobną linię produkcyjną stanowią natomiast produkty ogrodnicze, takie jak oleje do kosiarek czy pił mechanicznych.

Oleje i inne produkty Liqui Moly cieszą się dzisiaj dobrą renomą w Europie i na świecie. Niemiecka marka, która powstała w 1957, przez ponad lat istnienia podbiła około 100 rynków na wszystkich kontynentach. Nadrzędną zasadą przedsiębiorstwa jest stałe udoskonalanie produktów. Inżynierowie pracujący dla Liqui Moly opracowują technologie, które wdrażają życie w kilku nowoczesnych laboratoriach należących do firmy.

Cechy Części

Klasa lepkości oleju 10W-50
Klasyfikacja SAE odpowiada realnym warunkom użytkowania oleju, a normę ustala się podczas testów zimnego startu (CCS). Dla przykładu maksymalna lepkość oleju silnikowego w normie 10W to 7000 MPa przy -35oC. Dlatego „10”, jak i każda inna cyfra przed „W”, nie oznacza temperatury, a zakres lepkości w ramach normy SAE. Olej 10W-50 to środek uniwersalny pod względem zastosowania.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze