Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę

Bezpieczeństwo odbioru przesyłki
Przed dokonaniem zapłaty prosimy, abyś bardzo dokładnie sprawdził stan opakowania zewnętrznego, czy nie zostało uszkodzone przy transporcie.

W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy). Pamiętaj, aby zachować kopię protokołu. O każdym zastrzeżeniu powiadom nas e-mailem lub za pomocą formularza kontaktowego najpóźniej w ciągu 24 godzin, podając oczywiście numer zamówienia w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy i w przypadku wyboru opcji „płatność za pobraniem” – zapłać należną kwotę.

(UWAGA: Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.)

Co powinienem otrzymać od kuriera oprócz przesyłki?

Oprócz przesyłki kurier powinien zostawić odbiorcy pokwitowanie doręczenia przesyłki (kopię listu przewozowego). Otrzymanie od kuriera paczki i podpisanie jej odbioru w terminalu kuriera jest dowodem zapłaty faktury na zakupiony towar.