Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania MAXGEAR 58-0210

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
58-0210
Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania MAXGEAR 58-0210
  • Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania MAXGEAR 58-0210 - fot.1
  • Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania MAXGEAR 58-0210 - fot.2
  • Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania MAXGEAR 58-0210 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

69,00 zł
w tym 23% VAT
Rodzaj zaworu:
Zawór impulsowy
Rodzaj zaworu:
Zawór przełączający

Zawory przełączające stanowią część systemu zmieniającego fazy silnikowych zaworów dolotowych, wylotowych lub też obydwu. Ich zastosowanie znacznie zmniejsza zużycie paliwa oraz poprawia osiągi danej jednostki. Zawory przełączające występują niezależnie od rodzaju napędu rozrządu - z paskiem zębatym lub łańcuchem.

Dowiedz się więcej

Tryb pracy:
Elektryczny
Napięcie [V]:
12
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 58-0210 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CSV ELECTR CEV4803
DELPHI SL10061-12B1
ELTA AUTOM EE6830
ELTA AUTOM XEG9213
ERA 555180
HOFFER 8029148
INTERMOTOR 14222
INTERMOTOR LEV024
LUCAS_ELEC FDR398
MEATDORIA 9148
METZGER 0892338
MOTAQUIP LVEV101
MWM INTERN 9.407.0.767.007.4
MWM 9.407.0.767.007.4
OPEL 55352099
OPEL 55557806
OPEL 58 50 129
OPEL 8 50 436
OSSCA 40844
PIERBURG 7.01024.00.5
PIERBURG 7.01024.02.0
QUINTON HA XELV32
S.I.D.A.T 83.803
VAUXH 55352099
VAUXH 55557806
VAUXH 58 50 129
VAUXH 8 50 436
VEMO V40-63-0033
WE PARTS 331240040
WILMINK WG1013347
WILMINK WG1025714
WILMINK WG1494597

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Regulacja powietrza doladowujacego 58-0210 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Regulacja powietrza doladowujacego

Regulacja powietrza doładowującego pozwala kontrolować pracę turbo sprężarki. Odpowiada za to zawór, który reguluje poziom przepływu powietrza. Ze względu na szybki rozwój turbosprężarek, również zawory są stale modyfikowane. Dlatego też ich różnorodność jest dzisiaj bardzo duża, mimo że wszystkie działają na podobnej zasadzie.

Zawór odpowiadający za regulację powietrza doładowującego to element układu wspomagającego pracę turbosprężarki. Obecnie turbosprężarka jest standardowym wyposażeniem pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Umożliwia ona zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie do komór spalania większej ilości tlenu. Turbosprężarka uruchamiana jest za sprawą wprawienia w ruch turbiny poprzez spaliny wydzielane z silnika. Jeżeli zawór, regulując przepływ powietrza doładowującego jest w pełni otwarty, turbina nie zostaje poruszona, spaliny trafiają bezpośrednio do układu wydechowego, a turbosprężarka nie doprowadza dodatkowego powietrza. Zamknięcie zaworu natomiast oznacza uruchomienie turbosprężarki na maksymalnych obrotach. Dzisiaj jednak regulacja powietrza doładowującego jest bardziej precyzyjna, przez co możliwe jest uruchomienie pracy turbosprężarki na niskich lub średnich obrotach. Dzieje się to za sprawą częściowego otwarcia zaworu.

W starszych układach zawór otwiera się samoistnie wskutek działania siłownika. Nowsze modele otwierają się dzięki wytworzeniu podciśnienia, natomiast siłownik służy do ich zamykania. W układach drugiego rodzaju do regulacji powietrza doładowującego niezbędna jest pompa podciśnienia.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Cechy Części

Zawór przełączający
Zawory przełączające stanowią część systemu zmieniającego fazy silnikowych zaworów dolotowych, wylotowych lub też obydwu. Ich zastosowanie znacznie zmniejsza zużycie paliwa oraz poprawia osiągi danej jednostki. Zawory przełączające występują niezależnie od rodzaju napędu rozrządu - z paskiem zębatym lub łańcuchem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze