Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 654702 |
CITRO | 82965 |
DACIA | 5001001263 |
DAYCO | ATB2527 |
EMMERRE | 901311 |
FIAT | 427 9745 |
GATES | 778521076 |
GATES | T43187 |
GM | 9108200 |
INA | 533 0114 10 |
IPD | 15-3697 |
IPD | 153697 |
IVECO | 4279745 |
IVECO | 5001001263 |
IVECO | 503644176 |
LORETT | TDI3899 |
MEC-DIESEL | 381009 |
OPEL | 44 00 200 |
PEUGE | 82965 |
RENAU | 50 01 001 263 |
RUV | 56660 |
SCHAEFFLER | 533011410 |
TRIPLEFIVE | BT22186 |
CITROËN
|
FIAT
|
IVECO
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
RENAULT TRUCKS
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.