Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator ciśnienia paliwa PIERBURG 7.21548.51.0

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
7.21548.51.0
Regulator ciśnienia paliwa PIERBURG 7.21548.51.0
  • Regulator ciśnienia paliwa PIERBURG 7.21548.51.0 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

145,00 zł
w tym 23% VAT
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:
3,5
Ciśnienie [psi]:
50,8
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 7.21548.51.0 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALFME 96272/003
BMW 1 436 110
BMW 1 726 385
BMW 1 729 319
BMW 1 731 615
BMW 13 53 1 436 110
BMW 13 53 1 726 385
BMW 13 53 1 729 319
BMW 13 53 1 731 615
BOSCH 0 280 160 504
HOFFER 7525014
LUCAS_ELEC FDB938
MEATDORIA 75014
METZGER 0892136
OSSCA 54063
PIERBURG 7.21548.01
PIERBURG 7.21548.51
PIERBURG 72154801
PIERBURG 721548010
PIERBURG 72154851
PIERBURG 721548510
S.I.D.A.T 89.004
VAICO V20-0499
WE PARTS 240620010
WILMINK WG1012547
WILMINK WG1026583

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Regulator cisnienia / przelacznik 7.21548.51.0 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >

Regulator cisnienia / przelacznik

Regulator ciśnienia paliwa to niezwykle ważna część układu zasilania paliwem. Znajduje się przy kolektorze ssącym, odpowiadając za kontrolę ciśnienia paliwa dostarczanego do układu napędowego. Standardowy regulator ciśnienia jest dzisiaj urządzeniem elektromagnetycznym. Jego podstawowe elementy konstrukcyjne to: uzwojenie i rdzeń elektromagnesu oraz kulka zaworu, gdyż regulator ciśnienia to niejako połączenie czujnika z zaworem.

Z zewnątrz regulator ciśnienia paliwa wygląda jak metalowa puszka. Jest on położony w takim miejscu, aby możliwy był napływ benzyny, zanim zostanie ona spalona. W regulatorze określane jest ciśnienie względem tego, panującego w kolektorze ssącym. Zbyt duże ciśnienie wymusza otwarcie wylotu. W ten sposób nadmiar benzyny wraca do baku i dochodzi do obniżenia ciśnienia.

Zwykle regulator ciśnienia to bardzo niewielki element, który nie wygląda na zbyt skomplikowany ani ważny. Jednak jego niesprawność w zasadzie wymaga natychmiastowego zaprzestania jazdy. Wysokie ciśnienie benzyny sprawia, że paliwa dostaje się do komory zbyt dużo. Tym samym znaczna jej część nie jest spalana. Ma to fatalny wpływ na poszczególne części silnika, a także na katalizator. Niedostateczne ciśnienie jest równie niepożądane. Skutkuje ono znacznym spadkiem mocy. Niemożliwe może się okazać wyprzedzanie, a w skrajnych przypadkach nie sposób w ogóle kontynuować jazdę. Co ważne, awaria regulatora ciśnienia paliwa może prowadzić do usterek kolejnych części samochodowych, jeżeli samochód nie zostanie zatrzymany. Należy jednak w tym miejscu zaznaczyć, że regulator ciśnienia to stosunkowo wytrzymała część samochodowa, która przeważnie wymaga wymiany dopiero po przejechaniu 200-250 tysięcy kilometrów.

PIERBURG

Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.

Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.

Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze