Dodaj opinię
(28.11.2013)
Opinia wystawiona dla Nakrętka, zwrotnica osi A.B.S. 910980
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | N 905 459 01 |
AUDI | N 905 876 01 |
AUDI | N90587602 |
BORG BECK | BHN207 |
FEBI | 08023 |
FIRST LINE | FHN207 |
FISPA | 460068 |
FISPA | 460086 |
LEMFO | 39892 01 |
LEMFO | 39907 01 |
METZGER | 6111508 |
QUINTON HA | QWB3600 |
SACHS | 803 282 |
SACHS | 803 283 |
SEAT | N 905 459 01 |
SEAT | N 905 876 01 |
SEAT | N90587602 |
SIDAT | 460068 |
SIDAT | 460086 |
SKODA | N 905 459 01 |
SKODA | N 905 876 01 |
SKODA | N90587602 |
SWAG | 30 90 8023 |
VAG | N 905 459 01 |
VAG | N 905 876 01 |
VW | N 905 459 01 |
VW | N 905 876 01 |
VW | N90587602 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.