Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | K04649123AD |
BMW | 32311150489 |
CHRYS | 4649123AD |
FEBEST | AS1540 |
FORD | 8L8Z3B676E |
GM | 19153614 |
IVECO | 42554507^ |
IVECO | 42554517^ |
LOEBRO | 18058 |
LOEBRO | U 122 |
MAXGEAR | 49-0742 |
MERCE | A6384603611 |
MITSUBISHI | MB347285 |
NISSA | MB347285 |
STELLOX | 2036002SX |
IVECO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.