Skład chemiczny i ich proporcje w TEC 2000 Oil Booster, przygotowane zostały w taki sposób aby uszlachetnić oleje APS SL/CG-4, VDS-2, MB 228.3, ACEA A3. Preparat jest w pełni mieszalny z olejami zalecanymi przez takich producentów jak: GM, Ford, Chrysler, Opel, Vauxhall, Rolls Royce, BMW, VW (502.00 503.01 504.00 505.00 506.00506.01), Fiat, Porsche, Mercedes (236.5), Peugeot, Renault, Citroen, Mazda, Isuzu, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Proton, Toyota, Alfa Romeo, Ferrari, Volvo.
Co to jest?
Środek zmniejszający tarcie i zużycie oleju, w pełni łączy się z olejem zwiększając film olejowy. Preparat nie jest konkurencją dla Ceramizera lub Cerateca - można łączyć z Oil Boosterem.
Oil Booster podnosi walory użytkowe olejów:
- Zmniejsza zużycie oleju
- Chroni silnik pomiędzy przeglądami serwisowymi
- Dodatkowo smaruje wszystkie pracujące elementy silnika
- Utrzymuje szkodliwe zanieczyszczenia w masie oleju, zapobiegając osadzaniu się zanieczyszczeń w silniku
- Poprawia ekonomikę zużycia paliwa
- Neutralizuje szkodliwe kwasy w skrzyni korbowej
- Zmniejsza emisję szkodliwych spalin
- Przyspiesza zimny rozruch
Sposób użycia:
Preparat dedykowany do wszystkich silników benzynowych i Diesla. Dodaj zawartość puszki do nowego lub obecnego oleju. 375 ml wystarcza na 4 litry oleju silnikowego. Aby w pełni wykorzystać właściwości Oil Booster, najlepiej przed dodaniem preparatu użyj TEC 2000 Engine Flush.
Jak stosować?
Wlej do nowego oleju.
Jedna puszka na 4l oleju (przy mokrym sprzęgle na 6l oleju)
Uruchom auto na 5 minut.
Kiedy stosować?
Gdy wymieniamy olej rzadziej niż co 12 tys.
Gdy auto jeździ wyłącznie po mieście.
Gdy w starym oleju widać opiłki.
Gdy silnik będzie używany wyczynowo.
Efekt:
- Zmniejszone tarcie.
- Zmniejszone zużycie oleju.
- Spowolnione starzenie się oleju - żel olejowy występuje znacznie później.
- Możliwe wyciszenie silnika - np. panewek, popychaczy