Preparat do czyszczenia dolotu BIZOL Diesel Intake Clean+ C35 to wysokiej jakości i bardzo skuteczny profesjonalny środek czyszczący do wlotu powietrza, układu EGR i turbosprężarki. Łatwo rozpuszcza i usuwa wszystkie typowe osady, takie jak węgiel, olej, żywica i lakier. Zawór EGR i turbosprężarkę należy zdemontować w celu oczyszczenia tylko w przypadku silnego zanieczyszczenia sadzą i awarii. Specjalna długa sonda rozpylająca z otworami na atomizer zmniejsza ciśnienie, a jej zawór 360 stopni umożliwia łatwe dotarcie nawet do trudno dostępnych miejsc. BIZOL Diesel Intake Clean+ C35 należy regularnie stosować w silnikach wrażliwych na zanieczyszczenia wlotowe i nasycenie DPF.
Pojemność opakowania 400 ml.
Sposób użycia:
Aerozol powinien mieć temperaturę pokojową. Najlepsza temperatura przetwarzania 5 do 30°C. Przed użyciem dobrze wstrząśnij aerozolem. Nie spryskiwać gorących i lakierowanych powierzchni. A) Czyszczenie bez demontażu części: Uruchom silnik, upewnij się, że osiągnął normalną temperaturę roboczą i wyłącz go. Przed użyciem dobrze wstrząsnąć puszką. Użyć długiej sondy rozpylającej, aby wejść do wlotu / kolektora (w razie potrzeby otworzyć zawór dławiący), nałożyć produkt, powoli odciągając wąż w ciągu 5 sekund, upewniając się, że cały wlot zostanie rozpylony. Pozostaw produkt na 5 minut. Częściowo zamknij wlot powietrza (ok. 75%), aby zwiększyć prędkość powietrza i zapewnić lepsze mieszanie produktu w strumieniu powietrza. Uruchom silnik i pozwól mu pracować z prędkością około 2000 obr./min. Rozpylić produkt do wlotu powietrza krótkimi seriami (2 sekundy). Upewnij się, że RPM wróciło do 2. 000 RPM przed zastosowaniem kolejnej serii. Wypełnij całą zawartość puszki i pozostaw silnik na biegu jałowym przez co najmniej 3 minuty po zabiegu przed zatrzymaniem. WAŻNE: podczas czyszczenia przez wlot powietrza należy mieć pod ręką solidny przedmiot, aby całkowicie zamknąć wlot w przypadku silnego stukania silnika. W przypadku spadku obrotów, przyspiesz, aby zapobiec przeciągnięciu. W przypadku stukania lub gaśnięcia silnika należy natychmiast przerwać natryskiwanie. Upewnij się, że katalizator i filtr cząstek stałych nie przegrzewają się. B) Nieprawidłowe działanie EGR lub turbosprężarki z dużymi nagarami: Przed użyciem dobrze wstrząsnąć. Zdemontuj części (obudowa Turbo i EGR). Rozpyl produkt na osady w obudowie EGR i Turbo. Pozostaw produkt na kilka minut i powtórz w razie potrzeby. W razie potrzeby użyj szczotki lub szmatki, aby usunąć luźne osady. Upewnij się, że części są suche przed ich ponownym montażem. Użyć wymaganej ilości i postępować zgodnie z procedurą A czyszczenia przez wlot powietrza, aby zapobiec szybkiemu ponownemu gromadzeniu się osadów w układzie EGR.