Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator GABRIEL G51263 (Oś tylna)

4.9 (20) pokaż opinie
Kod produktu:
G51263
Amortyzator GABRIEL G51263 (Oś tylna)
  • Amortyzator GABRIEL G51263 (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

54,00 zł
w tym 23% VAT
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Średnica [mm]:
39
Wymiar gwintu:
M10x1,0
Długość 1 [mm]:
636
Długość 2 [mm]:
422
Średnica korbowodu [mm]:
12
Ilość na oś:
2
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (20)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator GABRIEL G51263 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Kornel

(09.01.2020)

5.0
Do swojego Mercedesa je kupiłem i jak dla mnie bardzo dobrze się sprawują. Doskonale tłumią drgania i amortyzują nierówności. Były w dobrej cenie i to mnie przekonało, a nie znałem tej firmy. Teraz mam o niej bardzo dobre zdanie i polecam!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G54272

Star

(13.06.2017)

5.0
Są w zadziwiająco niskiej cenie. Zakupiłem parę do mojego Renault i jestem pod wrażeniem. Bardzo dobrze tłumią drgania.

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL 69989 GABRIEL 69989

Krystian

(23.03.2017)

5.0
Bardzo dobra jakość! Bardzo udany zakup!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G55941

wfx

(21.01.2015)

5.0
Polecam dobry amor za bdobrą cenę

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL 69922

Jagol

(21.08.2014)

5.0
polecam, to chyba to samo co trw

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G55963

Numery OEM

Szukaj zamienników dla G51263 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 106950
AL-KO 106953
AL-KO 1695
AL-KO 1695G
AL-KO 1695P
AUDI 1H0 513 031
BENDIX 060406GB
BENDIX 060406HB
BILSTEIN 19-019741
BILSTEIN 19-019963
BILSTEIN BNE-1974
BILSTEIN BNE1996
BILSTEIN BTE-6219
BOGE 27-215-0
BOGE 27-215-1
DELPHI D2252018
DELPHI D2252418
DELPHI D2252503
DELPHI D2252777
DELPHI D2252797
DELPHI D2252940
DELPHI DG2018
DELPHI DG2418
DELPHI DG2777
DELPHI DG3720
DELPHI V20231713
DELPHI V20250313
DELPHI V20261113
DELPHI V20279513
KONI 80-2587SPORT
KONI 802542SPORT
KONI 802761
KONI 80411108SPORT
KONI 80501001
KONI 80501007
KONI 80501008
KONI 80501018
KYB 343191
KYB 343258
KYB 353013
KYB 443800
MAYSAN MAN N6211540
MEYLE 126 715 0005
MGA AM5010
MGA AM5678H
MONROE 23976
MONROE 251064RM
MONROE E1008
MONROE E1054
NK 63991695
QUINTON HA 179309
QUINTON HA 179330
SACHS 105 739
SACHS 105 740
SACHS 105739
SACHS 105740
SEAT 191 513 033
SEAT 191 513 033 D
SEAT 1H0 513 031
SEAT 1H0 513 031 D
SEAT 1L0 513 033
SEAT 1L0 513 033 A
SEAT 1L0 513 033 B
SEAT 1L0 513 033 C
SEAT 1L0 513 033 D
SEAT 1L0 513 033 E
SEAT 1L0 513 033 F
TRW JGS181S
TRW JHS4264S
TRW JHS4266S
VW 191 513 033
VW 191 513 033 A
VW 191 513 033 E
VW 1H0 513 031
VW 1H0 513 031 A
VW 1H0 513 031 D
VW 1H0 513 031 E

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator G51263 pasuje do Twojego auta

 

SEAT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

GABRIEL

Gabriel to amerykański producent części do zawieszenia z przeznaczaniem OEM dla wielu popularnych marek samochodów. Oferta części Gabriel skierowana jest do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, samochodów dostawczych i pojazdów ciężarowych. Marka specjalizuje się w produkcji wysokowydajnych amortyzatorów samochodowych.

Firma została założona na początku XX wieku. Gabriel jest pionierem na rynku motoryzacyjnym we wprowadzaniu wielu elementów układu zawieszenia. Najlepiej odda to fakt, że produkcja marki Gabriel obejmuje m.in. wynalezienie amortyzatora samochodowego oraz w późniejszych czasach powstanie pierwszego regulowanego amortyzatora.

Bardzo dobra jakość części Gabriel jest poparta ponad 100-letnim doświadczeniem w produkcji dla przemysłu motoryzacyjnego. Części zawieszenia Gabriel to elementy zaprojektowane tak, aby zapewnić bezproblemową jazdę i doskonałą kontrolę nad samochodem. Firma stosuje precyzyjne i skrupulatne procesy testowania, aby zapewnić maksymalną niezawodność i jakość oferowanych auto części.

Różne procedury testowe obejmują m.in. testowanie sprężyn, amortyzatorów oraz testy obciążenia granicznego. Wszystkie auto części Gabriel zostają również sprawdzone i przetestowane pod kątem jazdy, tak by były jak najlepiej dopasowane do konkretnego modelu samochodu.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze