Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Części samochodowe Kia CEED

Części zamienne do Kia Ceed

Kia Ceed to przedstawiciel segmentu C, a więc samochodów osobowych zaliczanych do niższej klasy średniej. Produkcja tego modelu koreańskiego auta rozpoczęła się w 2006 roku. Ceed to następca modelu Cerato oferowanego na Starym Kontynencie. Nazwę „Ceed” zaczerpnięto od miejsca produkcji samochodu (Russelsheim, Niemcy), a dokładniej rzecz biorąc od regionu geograficzno-politycznego, jakim jest Unia Europejska (CE – Community of Europe) oraz hasła „Community of Europe with European Design”. Samochód był oferowany w trzech wersjach nadwoziowych: hatchback, kombi oraz pro ceed (3-drzwiowy hatchback).

Kia Ceed I (2006-2012)

Kia Ceed I-generacji pojawiła się na rynku w 2006 roku. Był to pierwszy samochód koreańskiego koncernu, który został specjalnie przygotowany wyłącznie na rynek europejski. Projektem stylistycznym auta zajęli się Miklos Kovacs oraz Peter Schreyer. W 2007 roku pojawiła się wersja kombi oraz prototyp kabrioletu oznaczony nazwą ex ceed.

W 2007 roku Kia Ceed I przeszła nieznaczny face lifting. Zaprojektowano nowy kształt przednich świateł, zmieniono zderzaki, atrapę chłodnicy oraz tylne klosze reflektorów. Wprowadzono także nowe lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami o inne wzory felg. Zastosowano nowe materiały oraz części w Kia Ceed I, przez co wnętrze samochodu zyskało świeżości oraz funkcjonalności. Zamontowano m.in. 4-ramienną, wielofunkcyjną kierownicę, nową dźwignię zmiany biegów, pojemniejszy schowek oraz podświetlane na czerwono zegary na desce rozdzielczej.

Koreański producent zaproponował klientom 4 wersje wyposażenia samochodu (Comfort, Comfort Plus, Optimum oraz Optimum Plus). W standardzie Kia oferowała m.in. 6 poduszek powietrznych, ABS, radioodtwarzacz z CD i MP3, komputer pokładowy czy też elektrycznie sterowane szyby przednie.

W gamie silników benzynowych znalazły się jednostki o pojemności od 1.4 DOHC o mocy 109 KM do 2.0 DOHC o mocy 143 KM. Oferowane jednostki wysokoprężne to silniki 1.6 CRDI o mocy 90 oraz 115 KM, a także jednostka 2.0 CRDI o mocy 140 KM. Silniki współpracowały z 4-biegową skrzynią automatyczną lub 5- i 6-stopniową przekładnią manualną.

W 2007 roku pojawiła się wersja koncepcyjna Eco ceed jako ekologiczny projekt samochodu, który został opracowany na bazie modelu pro ceed.

Kia Ceed II (2012-2018)

W 2012 roku na rynek wjechała II-generacja Kia Ceed, która zyskała całkiem nowy design. Za sterami zespołu projektowego zasiadł po raz kolejny Peter Schreyer. Samochód oferowano jako 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowe kombi. Kia Ceed II otrzymała nowe zderzaki, światła przeciwmgłowe oraz diodowe do jazdy dziennej, a także podwójną końcówkę układu wydechowego oraz 18-calowe felgi. Wygląd nowego modelu Ceed mógł się podobać. Samochód zyskał bardziej opływowy i sportowy charakter.

W 2015 roku pokuszono się o kolejną modyfikację nadwozia samochodu. Po raz kolejny zmodyfikowano m.in. oba zderzaki oraz atrapę chłodnicy. Użyto nowych materiałów oraz części w Kia Ceed II, w postaci np. chromowanych dodatków wykończeniowych. Koreański producent poszerzył ofertę dostępnych wersji wyposażenia samochodu do siedmiu pakietów. W standardowej wersji Kia Ceed II oferowała praktycznie ten sam zestaw wyposażenia, co w pierwszej generacji. Zwiększono natomiast listę opcjonalnego doposażenia auta. W specjalnym pakiecie można było zamówić m.in. inne oświetlenie wnętrza, 7-calowy ekran LCD, tylne nawiewy dla pasażerów, elektryczny hamulec postojowy czy też czujniki parkowania.

Pod maską Kia Ceed II mogły pracować silniki benzynowe 1.0 T-GDI (120 KM), 1.4 DOHC (100 KM), 1.6 GDI (135 KM) oraz 1.6 T-GDI (204 KM), a także jednostki wysokoprężne 1.4 CRDI (90 KM) oraz 1.6 CRDI (110, 128 KM). Przedni napęd samochodu był obsługiwany przez 6-biegową skrzynię manualną, 6- i 7-stopniową przekładnię DCT lub 6-biegową skrzynię automatyczną.

Kia Ceed II stawał w konkurencyjne szranki m.in. z Audi A3, Citroenem C4, Fordem Focusem, Mazdą 3, Peugeotem 308 czy też Toyotą Auris.

Kia Ceed III (od 2018 roku)

Trzecia generacja Kia Ceed pojawiła się na rynku w 2018 roku podczas genewskich targów motoryzacyjnych. Samochód zbudowano na całkiem nowej płycie podłogowej K2, co przełożyło się na szerszą oraz niższą bryłę auta. Wnętrze samochodu stało się przestronniejsze, a pojemność bagażnika zwiększyła się do 395 litrów.

Początkowo do sprzedaży trafiły wersje hatchback oraz kombi. W listopadzie 2018 pojawiła się również wersja fastback, którą nazwano Proceed. Ma ona zastąpić dotychczasowy 3-drzwiowy hatchback. Standardowe wyposażenie Kia obejmuje m.in. 6 poduszek powietrznych, system ostrzegający o zmęczeniu kierującego samochodem czy też układ ostrzegania przed opuszczeniem pasa ruchu. W zależności od wybranego pakietu kierowca otrzymywał odpowiednie wyposażenie, którego lista jest dość pokaźna.

W nowej Kia Ceed III montowane są silniki benzynowe 1.0 R4 T-GDi o mocy 120 KM, 1.4 R4 T-GDi o mocy 140 KM oraz 1.6 R4 o mocy 100 KM. Dostępne są także jednostki wysokoprężne w postaci silników 1.6 R4 CRDi o mocy 115 oraz 136 KM. Przedni napęd jest obsługiwany przez 6-biegową skrzynię manualną lub 7-stopniową przekładnię DCT.

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze